2012. december 16., vasárnap

Karácsony...

Nagyon közeledik a karácsony. Már három gyertyát gyújtunk meg. Eddig nem is volt adventi koszorúnk, de idén Anna kérte (az oviban is van). A Peti nem szereti a vallásos dolgokat, sarkamra kell állnom ilyenkor. Mellesleg az én családom nagyon erősen katolikus.

A koszorúhoz semmit nem kellett megvennem, mindent itthon találtam. Az alap koszorút újságpapírból tekertem és összecelluxoztam. Aztán körbetekertem egy darab maradék függönyanyaggal. A teamécseseket még nagyon régen vettem, sok van a csomagban, lassan fogy, mert a gyerekek mellett már nem szoktunk gyertyát gyújtani csak úgy.  A száraz virágok potpurriból vannak. Egy nagy zacskóval kaptam egyszer karácsonyra anyósomtól, és szép lassan használom fel díszítésre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése